menu Home
NewsroomWiadomości

TikTok przyczyną urazów u nastolatków

KS | 12/21/2021

Wzrasta liczba urazów wśród nastolatków, wykonujących wyzwania z aplikacji TikTok.

Lekarze wystostowali w tej sprawie specjalne ostrzeżenie dla rodziców. Dołączyła się do niego również dr Jenna Wheeler z Arnold Palmer Hospital for Children. Poinformowała, że coraz więcej nastolatków ląduje przez tę aplikację w szpitalu.

Wśród najniebezpieczniejszych wyzwań z tej aplikacji, pojawiają się m.in.: „Benadryl challenge” i „Nutmeg challenge”. Oba mogą prowadzić do silnych halucynacji i trwałych problemów ze zdrowiem. Sam benadryl może być również śmiertelny.

Lekarka zaapelowała do nastolatków, by brali pod uwagę wszystkie niebezpieczeństwa, zanim podejmą się jakiegokolwiek wyzwania.

Written by KS

Comments

This post currently has no comments.

Leave a Reply






  • play_circle_filled

    Słoneczne Radio – Live
    Słoneczne Radio

play_arrow skip_previous skip_next volume_down
playlist_play